Meewerkende teamcoördinator klantenservice

Functie

- Je coördineert de dagelijkse werking en het team optimaal en efficiënt om een klantvriendelijke, correcte en proactieve full service dienstverlening te verzekeren aan onze leden.
- Je geeft zowel coachend als resultaatgericht leiding aan je team. Je zet optimaal in op de talenten en vaardigheden van jouw medewerkers.
- Je ondersteunt, motiveert en begeleidt je medewerkers naar steeds meer autonomie in het behalen van de individuele en de teamdoelsingen.
- Je bent verantwoordelijk voor het opsen van de weekplanning, het voeren van de loopbaangesprekken, het begeleiden van nieuwe collega’s en het organiseren van de teamvergaderingen.
- Je bewaakt de werkprocedures om fouten en rework tot een minimum te herleiden en je bent het aanspreekpunt voor problemen of klachten.
- Je blijft actief meewerken aan de dagelijkse productie, zijnde fonie en verwerking mailbox, om voldoende inhoudelijke kennis en inzicht in de werkprocessen te behouden.
- Je signaleert knelpunten en oplossingsscenario’s aan de dienstverleningsmanager en je brieft deze wekelijks.

Jouw profiel

- Je bezit minimum een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
- Ervaring met leiding geven is een meerwaarde.
- Je hebt inzicht in informaticatoepassingen en geïnformatiseerde procedures. Je wil permanent bijleren.
- Je bent een teamplayer en nauwkeurig, klantgericht, stressbestendig, planmatig, communicatief sterk en positief inges.

Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
De aanpassing van informatiesystemen voorsen Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opsen
Verbeteringen voorsen Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ... Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...) Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes Don Internetverkoop Klanten Particulieren Oplossingen voorsen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ... Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden De activiteiten van een team coördineren Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelsingen van de dienst bepalen Aanbod

- Een functie met gevarieerd takenpakket waarin menselijk contact en dienstverlening de sleuoorden zijn.
- Een voltijds contract van uren per week, verspreid over werkdagen.
- Een contract van onbepaalde duur.
- Ruimte voor vorming en bijscholing, initiatief en inbreng.
- Je maakt deel uit van een dynamisch en sterk team.
- Concurrentiële verloning + extralegale voordelen.

Solliciteren

Marie Leestmans


 


Meewerkende teamcoördinator klantenservice
2024-04-17 - 2024-06-13

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HOBOKEN

Land: België
Postal Code: 2660
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share